اس ام اس دل شكسته 1

تمامي حقوق "♥اس ام اس - فان♥ ஜღ♥ღஜ" براي نويسده محفوظ ميباشد




طراحي و سئو توسط حميدرضا شاهبداغي
محل تبليغات شما محل تبليغات شما
تبليغات

بانك قالب هاي وردپرس+آموزش


پيام مدير






امکانات ديگر

طراح : حميدرضا شاهبداغي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1





وقتي دل کسي رو بشکنيد...
هر کاري هم که بعد از اون براش انجام بدين...
اون ديگه هيچوقت براتون همون "آدم سابق" نمي شه
هيچ وقت .

________________________________________________________________


نذر مي کنم
نذرم ادا نمي شود
اين سبزه ي امامزاده وا نمي شود
من عاشق تو و تو عاشق هوس
بين منو تو اين حرف معنا نمي شود

________________________________________________________________


خاطرات آدم مثل يه تيغ کند ميمونه که رو رگت ميکشي! نميبره اما تا ميتونه زخميت ميکنه

________________________________________________________________


به جرم اينکه دلم آه هست و آهن نيست
کسي به جز تو در اين روزگار با من نيست
خوش آمدي.... بنشين....
آفتاب دم کردم
که چاي دغدغه ي عاشقانه ي من نيست

________________________________________________________________


گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست
گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست
رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست

________________________________________________________________


گاهي براي رسيدن به کسي آنقدر ميدوي که براي کنار او بودن دگر نفسي نداري...!!!

________________________________________________________________


دگر حس شقايق را نداري
هواي قلب عاشق را نداري
واز چشمان خونسرد تو پيداست
که شور عشق سابق را نداري

________________________________________________________________


شکست عهد من و گفت هر چه بود گذشت
به گريه گفتمش آري و چه زود گذشت
 بهار بود و تو بودي و عشق بود و اميد
بهار رفت و تو رفتي و هر چه بود گذشت

________________________________________________________________


تا كه بوديم كسي
كشت مارا غم بي هم نفسي
تا كه خفتيم همه بيدار شدند
تا كه مرديم همه يار شدند
قدر آن شيشه بدانيد تا هست
نه در آن موقع كه افتاد و شكست

________________________________________________________________


در محفل خود راه مده همچو مني را
افسرده دل افسرده کند انجمني را ..!

________________________________________________________________

در سايه دلشکستگي پير شدم
غم خوردم و با غمت نمک گير شدم
تا امدم اشناي قلبت باشم
گفتي که من از غريبه ها سير شدم . . .

________________________________________________________________


خبر به دورترين نقطه جهان برسد
نخواست او به منٍ خستهٍ بي کمان برسد
شکنجه بيشتر از اين که پيش چشم خودت
کسي که سهم تو باشد به ديگران برسد
خدا داند که من نفرين نمي کنم
نکند به او که عاشق او بوده ام زيان برسد
خدا کند فقط اين عشق از سرم برود
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد...

________________________________________________________________


مگذار گذشت در دلت گم بشود
مجذوب طلسم سيب و گندم بشود
مگذار که زندگي به اين شيريني
قرباني يک سوء تفاهم بشود
مجنون گر ز آتش ليلي سرخ است
يا لاله اگر به هر دليلي سرخ است
شرح دل ما حيف است که پنهان باشد
اين صورت ما به ضرب سيلي سرخ است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ادامه مطلب : <-TagName->
نوشته شده توسط hamidreza shahbodaghi در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, |






تبليغات

.



تمامي حقوق اين وب براي♥اس ام اس - فان♥ ஜღ♥ღஜ محفوظ مي باشد

ابزار هدايت به بالاي صفحه